Yoga στην εγκυμοσύνη: Το 10λεπτο πρόγραμμα που μπορεί να κάνει κάθε μέλλουσα μαμά (vid)

Η γυμναστική στην εγκυμοσύνη έχει πολλά οφέλη, τόσο για τη μέλλουσα μαμά όσο και για το έμβρυο.

Την περίοδο της εγκυμοσύνης πολλά πράγματα αλλάζουν στην καθημερινότητα μίας γυναίκας. Το σώμα, η ψυχολογία, η διατροφή, ακόμα και οι καθημερινές ασχολίες. Αυτό το μικροσκοπικό πλασματάκι που μεγαλώνει μέρα με τη μέρα μέσα σας, είναι η πρώτη σας προτεραιότητα και κύριο μέλημά σας είναι η υγιής ανάπτυξή του και ο ερχομός του στον κόσμο.

Αυτό ωστόσο, δε σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσετε ή να αλλάξετε όλες τις καθημερινές σας συνήθειες. Εάν για παράδειγμα η γυμναστική είναι από τις δραστηριότητες που απολαμβάνετε και που μέχρι πρότινος είχατε στην καθημερινότητά σας, εφόσον η εγκυμοσύνη σας εξελίσσετε φυσιολογικά και έχετε και την έγκριση του γιατρού σας, μπορείτε να συνεχίσετε να γυμνάζεστε κανονικά.

Πολύ δημοφιλές είδος γυμναστικής για εγκύους είναι η yoga. Εάν δεν έχετε ξαναδοκιμάσει στο παρελθόν, ίσως η κατάστασή σας είναι η ιδανική αφορμή για να δοκιμάσετε τώρα.

Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε ένα 10λεπτο πρόγραμμα με απλές ασκήσεις yoga που μπορείτε να κάνετε, είτε έχετε ξανακάνει yoga, είτε όχι.

Πηγή: Mothersblog.gr

Σχόλιο